ТОВ "Ідеаліст" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛІСТ"), код ЄДРПОУ 40418602, юридична адреса: 02152, м.Київ, Проспект Павла Тичини, будинок 1 В, 4 поверх.

Визначення для цілей цієї Угоди:

Адміністрація (Адміністрація Сайту https://wildoffice.com.ua/) – адміністратор проводить консультацію з наданням інформації про майбутні заходи.

Квиток (електронний квиток) – після оплати послуги на сайті https://wildoffice.com.ua/ користувач отримує повідомлення на електронну пошту, де вказана інформація про покупку проходу на розважальний захід – тренінг в ігровому форматі "Дикий Офіс".

Замовлення – сплативши онлайн, замовник оплачує послугу одноразового / багаторазового відвідування заходів "Дикий Офіс", згідно з зазначеними тарифами або інших розважальних заходів, зазначених на сайті https://wildoffice.com.ua/ (надалі Сайт) у встановлений час і дати, погоджуючись з політикою конфіденційності, умовами використання (договором оферти) і правилами обробки особистих даних користувача.

Захід – розважальний захід "Дикий Офіс", нетворкінг.

Користувач (Споживач) – особа, що зареєструвалась вчинила оплату послуги ТОВ "Ідеаліст".

1. Загальні положення

1.1. Ця Угода визначає умови надання Користувачам (Споживачам) послуг і сервісів ТОВ "Ідеаліст" з використанням сайту https://wildoffice.com.ua/ (надалі – Сайт, веб-сайт, інтернет-магазин).

1.2. Дана угода відповідно до ст. ст. 633, 641 і гл. 63 Цивільного кодексу України є публічним договором (офертою) та адресована невизначеному колу осіб незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець), що бажають придбати послугу від ТОВ "Ідеаліст", а саме, придбати відвідування, прохід на розважальний захід "Дикий Офіс". Для цієї мети створений Сайт з можливістю онлайноплати запрошення.

1.3. Оскільки ця Угода є публічною офертою, то отримуючи доступ до матеріалів Сайту, Користувач (Споживач) вважається таким, що приєднався до цієї Угоди.

1.4. Адміністрація Сайту (власник Сайту і / або уповноважені ним особи) має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати умови цієї Угоди. Нова або змінена Угода стає дійсною після розміщення її на Сайті. При незгоді Користувача з внесеними змінами, він зобов'язаний відмовитися від доступу до Сайту, припинити використання матеріалів і сервісів Сайту.

1.5. Користувач (Споживач) погоджується з цією публічною офертою в цілому та без застережень при оформленні Замовлення на Сайті.

1.6. Користувач (Споживач) погоджується з тим, що всі умови цієї Угоди йому зрозумілі, та він приймає її повністю і беззастережно.

2. Предмет Угоди

2.1. Предметом цієї Угоди є надання Користувачеві (Споживачеві) розважальних послуг заходу "Дикий Офіс" та інших послуг відповідно до умов цієї Угоди та цінами на послуги.

3. Реєстрація на Сайті

3.1. Для формування замовлень на Сайті Користувач (Споживач) повинен пройти процедуру реєстрації та внести необхідні дані, згідно з анкетою.

3.2. При реєстрації на Сайті Користувач (Споживач) зобов'язується надати достовірну та точну інформацію про себе і про свої контактні дані для виконання Адміністрацією Сайту своїх зобов'язань перед Споживачем (Споживачем) і надання йому сплаченої Послуги.

3.3. У процесі реєстрації на Сайті Користувач (Споживач) вказує логін (його e-mail) і пароль, за безпеку яких він несе відповідальність. Користувач (Споживач) зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані при реєстрації, зберігати ці дані в недоступному для сторонніх місці. За всі дії, що здійснюються від його імені, тобто, з використанням його логіна та пароля, відповідальність несе виключно Споживач.

4. Конфіденційність і персональні дані

4.1. Інформація, яку надає Користувач (Споживач) є конфіденційною. Адміністрація сайту використовує інформацію про Користувача (Споживача) з метою виконання Замовлень Користувача (Споживача) і розподілу по найбільш зручних місцях проведення заходів, якщо інших цілей не вказано в цій Угоді.

4.2. Заповненням реєстраційної анкети на сайті Користувач (Споживач) добровільно дає згоду на збір і обробку своїх персональних даних Адміністрацією Сайту з подальшою метою: дані, які надає Користувач (Споживач) під час реєстрації на Сайті будуть використовуватися для обробки Замовлень на надання Послуги, отримання інформації про замовлення, відправки телекомунікаційними засобами зв'язку ( електронною поштою, мобільним зв'язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші чи будь-який інший інформації про діяльність веб-сайту, в інших комерційних цілях.

4.3. Для цілей, передбачених цим пунктом, Адміністрація має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Користувача (Споживача), а також відправляти sms-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті номер, якщо це необхідно для виконання замовлення Користувача (Споживача). Адміністрація має право здійснювати запис телефонних дзвінків з Користувачем (Споживачем) з метою поліпшення якості обслуговування останнього, на що Користувач (Споживач) дає свою беззастережну згоду.

4.4. Користувач (Споживач) дає згоду на використання Адміністрацією технології cookie. Файли cookie не містять особистої інформації та не можуть жодним чином зчитувати інформацію жорсткого диска Користувача (Споживача). Файли cookie використовуються для того, щоб підвищувати якість послуг, що надаються в т.ч.: для швидкої ідентифікації Користувача (Споживача), збереження налаштувань Користувача (Споживача), його персональних переваг, відстеження стану сесії доступу Користувача (Споживача) і характерних для нього тенденцій. Адміністрація також використовує файли cookie в рекламних цілях, в тому числі, щоб управляти оголошеннями на сайтах в мережі Інтернет. При відключенні технології cookie Користувачем (Споживачем), Адміністрація не гарантує повну працездатність веб-сайту.

4.5. Споживач дає право Адміністрації здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: поміщати персональні дані в бази даних Адміністрації (без додаткового повідомлення про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміна (в міру потреби). Адміністрація зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати та не передавати дані будь-якої третьої сторони (крім передачі даних пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, що уповноважені Адміністрацією на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).

4.6. У разі небажання отримувати розсилку про рекламні акції, нові продукти і т.п., Користувач (Споживач) має право відмовитися від неї шляхом надсилання листа Адміністрації на електронну пошту, вказану на Сайті https://wildoffice.com.ua/.

4.7. Адміністрація не несе відповідальності за зміст і достовірність інформації, наданої Користувачем (Споживачем) при реєстрації на сайті та оформленні Замовлення. Користувач (Споживач) несе відповідальність за достовірність інформації, зазначеної при реєстрації на веб-сайті та оформленні Замовлення, погоджується на всі ризики, пов'язані з недостовірністю такої інформації.

5. Порядок оформлення послуги (замовлення квитка) і ціна

5.1. Користувач (Споживач) може оформити замовлення самостійно, шляхом натискання кнопки "купити" і "оформити замовлення" або за телефоном, вказаним у верхній частині сторінки. Після оформлення замовлення Користувачеві (Споживачеві) буде направлено повідомлення про підтвердження замовлення на зазначені при його оформленні контакти, або наданої усно контактної інформації. При оформленні замовлення телефоном повідомлення здійснюється за допомогою телефонного зв'язку.

5.2. У разі небажання продовжувати оплату можна скасувати, перейшовши в розділ "Скасувати оплату".

5.3. Приєднуючись до цієї Угоди і оформляючи замовлення, Користувач (Споживач) підтверджує, що ознайомлений з розділами Сайту «Угода», «Політика конфіденційності», «Правила», погоджується з ними та розуміє їх в повній мірі. Адміністрація залишає за собою право змінити місце проведення заходу, попередньо зобов'язуючись повідомити Користувачу (Споживачеві) не пізніше, ніж за 2-3 години до заходу.

5.4.Користувач (Споживач) погоджується з ціною на придбану послугу після переходу їм по кнопці «Купити» або аналогічної кнопці на Сайті, або при оформленні Замовлення телефоном або іншим доступним способом.

5.5. Ціни на послуги вказані в розділі Сайту і можуть переглядатися Адміністрацією Сайту в будь-який час.

6. Обмін квитків і повернення грошових коштів

6.1. Користувач (Споживач) погоджується з тим, що зміна дати надання послуги або повернення грошових коштів можливі виключно в наступних випадках:

6.1.1. З моменту оплати пройшло не більше 14 календарних днів;
6.1.2 Набутий електронний квиток дає право відвідування заходу і право на перенесення своїх відвідин (Споживачем) на наступний майбутній захід шляхом звернення до Адміністрації Сайту через зазначені контактні дані не пізніше, ніж за 12 годин до майбутнього заходу.

6.2. Цією Угодою Користувач (Споживач) підтверджує свою обізнаність про те, що повернення коштів можливе тільки за умови звернення Користувача (Споживача) до Адміністрації Сайту за вказаними на Сайті контактними даними не пізніше, ніж за 24 години до фактичного заходу. При відмові Користувача (Споживача) від послуги з дотриманням даних умов Адміністрація повертає Відвідувачу (Споживачеві) суму, сплачену за послугу, за вирахуванням всіх понесених банківських витрат і комісій за оплату.

7. Порядок і умови оплати

7.1. Користувач (Споживач) оплачує послугу on-line на Сайті банківською картою VISA / MasterCard через платіжну систему «ПриватБанк». Всі додаткові витрати по перерахуванню грошових коштів за замовлену послугу несе ТОВ "Ідеаліст".

7.2. Безпека обробки Інтернет-платежів гарантує «ПриватБанк». Всі операції з платіжними картами відбуваються відповідно до вимог VISA International, MasterCard та інших платіжних систем. При передачі інформації використовуються спеціальні технології безпеки карткових онлайн-платежів, обробка даних ведеться на безпечному високотехнологічному сервері процесинговій компанії.

8. Права та обов'язки сторін

8.1. ТОВ "Ідеаліст" зобов'язується:

8.1.1. Виконувати умови Угоди та надавати послуги відповідно до їх умов.
8.1.2. Вживати своєчасних заходів щодо попередження та регулювання якості послуг, що надаються.
8.1.3. Своєчасно інформувати Користувача (Споживача) про зміни в структурі послуг та умов їх надання.

8.2. ТОВ "Ідеаліст" має право:

8.2.1. Через об'єктивні причини скасувати та перенести захід, попередньо повідомивши всіх учасників майбутнього заходу не пізніше, ніж за 1 годину до його початку. Зворотний зв'язок з Користувачем здійснюється відповідно до способу, зазначеному Користувачем при його реєстрації; Адміністратор уточнює з Користувачем прийнятний для нього спосіб вирішення ситуації, що склалася (повернення грошових коштів або перенесення замовлення на іншу дату заходу).

8.3. Користувач (Споживач) зобов'язується:

8.3.1. Виконувати умови Угоди та додатків до нього.
8.3.2. Забезпечувати своєчасну оплату послуг, що надаються.
8.3.3. Дотримуватися і підтримувати громадський порядок і загальноприйняті норми поведінки, поводитися шанобливо стосовно інших Користувачів (Споживачів), не допускати дій, що створюють небезпеку для оточення.
8.3.4. Нести повну матеріальну відповідальність за псування майна ТОВ "Ідеаліст". У разі псування майна, Користувач (Споживач) відшкодовує вартість пошкодженого майна за ринковою ціною (у випадку неможливості встановлення ринкової ціни – за балансовою вартістю).

8.4. Користувач (Споживач) має право:

8.4.1. Скасувати онлайн-оплату на Сайті.

9. Відповідальність сторін

9.1. Відповідальність Користувача (Споживача):

9.1.1. Користувач (Споживач) самостійно несе відповідальність перед третіми особами за свої дії або бездіяльність при використанні послуг.
9.1.2. Користувач (Споживач) зобов'язується самостійно і своїм коштом врегулювати всі претензії третіх осіб, пов'язані з його дією або бездіяльністю при використанні послуг.
9.1.3. Якщо Користувач (Споживач) не доведе зворотне, то будь-які дії, вчинені з використанням його облікового запису та / або його логіна і пароля на Сайті, вважаються здійсненими цим Користувачем (Споживачем).

9.2. Відповідальність ТОВ "Ідеаліст":

9.2.1. ТОВ "Ідеаліст" не несе відповідальності за використання третіми особами інформації на Сайті, розміщеної Користувачем (Споживачем), включаючи її копіювання, відтворення та поширення, здійснені як в рамках Послуг, так і іншими можливими способами.

10. Дія Угоди

10.1. Ця Угода починає діяти з моменту отримання оплати за надання послуги ТОВ "Ідеаліст" і припиняє свою дію після виконання сторонами всіх своїх зобов'язань, згідно з цією Угодою.

11. Розірвання Угоди

11.1. Ця Угода може бути розірвана за взаємною згодою Користувача (Споживача) і ТОВ "Ідеаліст".

11.2. Угода також може бути розірвано Користувачем (Споживачем) в односторонньому порядку лише за умови виконання Користувачем (Споживачем) пункту 6.2. цієї Угоди.

11.3. ТОВ "Ідеаліст" має право розірвати Угоду в односторонньому порядку шляхом повернення Користувачеві (Споживачеві) сплачених ним за послуги грошових коштів.

12. Форс-мажорні обставини

12.1. Жодна зі сторін не буде нести відповідальності за повне або часткове невиконання будь-якого зі своїх зобов'язань за цією Угодою, якщо невиконання буде наслідком таких надзвичайних обставин, як: пожежа, повінь, землетрус та інші стихійні лиха, війна і військові дії будь-якого характеру, рішення вищих державних органів та ін., які перешкоджають здійсненню, наданню послуг або виконанню інших зобов'язань за цим договором. У таких випадках термін, взятий на себе кожною зі сторін цієї Угоди, відсувається на час, протягом якого будуть діяти форс-мажорні обставини, або ТОВ "Ідеаліст" має право розірвати Угоду в односторонньому порядку, а Користувач (Споживач) – відмовитися від послуг.

12.2. Сторона, для якої наступ форс-мажорних обставин створило неможливість виконання зобов'язань за цією Угодою, повинна повідомити іншу сторону про настання (або припинення) зазначених обставин негайно або в термін, не пізніше трьох днів з моменту їх настання (або припинення).

12.3. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про зазначені обставини позбавляє сторони права посилатися на будь-які з цих обставин і не звільняє їх від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цієї Угоди.

13. Порядок вирішення спорів

13.1. Спори, які можуть виникнути при виконанні умов цієї Угоди, сторони домовляються вирішувати дружнім шляхом у порядку досудового розгляду: шляхом переговорів, обміну електронними листами, телеграмами, факсами та ін. При цьому, кожна зі сторін має право претендувати на наявність у неї в письмовому вигляді результатів розв'язання виниклих питань.

13.2. У разі недосягнення взаємоприйнятного рішення, сторони мають право передати спірне питання на дозвіл в судовому порядку відповідно до чинного в Україні законодавства.
Made on
Tilda